dzieci.eu

Przyłącz sięLogowanie
Forum

Zdjęcia i filmy. Pochwal się swoimi pociechami twórz albumy i zamieszczaj zdjęcia. Pokaż znajomym jak psocą i dokazują, lub przeciwnie jakie grzeczne są Twoje dzieciaki.

Ogłoszenia. Znajdź opiekunkę, sprzedaj ubranka lub zabawki.
Porady. Poradź się bardziej doświadczonych rodziców na naszym forum, pomóż innym rodzicom w ich problemach.

Blogi. Poprowadź blog, podziel się z innymi rodzicami swoimi radościami i smutkami. Napisz jak wygląda życie rodzica :)
Przyłącz się już teraz!

Jaki fotelik dla dziecka

Nowy temat
Odpowiedz
Oflaguj/Odflaguj

• Autor
  • Treść

Florka

Dec 24, 2010 11:39    Cytuj
Punkty: 0   Głosuj
 Ja patrząc na te  foteliki 15-36kg kompletnie nie wiem na co się zdecydować. Po świętach chcemy naszej dziecince coś kupić, ale w temacie foteli do samochodu to ja jestem kompletnie zielona. Pomożecie mi z wyborem? Aha i mam jeszcze jedno pytanie, o co chodzi z tymi gwiazdkami i testami ADAC?
KidiSklep

May 10, 2011 21:18    Cytuj
 Jeżeli chodzi o wybór fotelika,to warto zwrócić także uwagę na to jak dany model wypadł w najnowszych testach bezpieczeństwa. Teraz w naszym sklepie jest sporo fotelików w promocji,zapraszam na www.KidiSklep.pl 
Anabelka

Jul 04, 2011 16:57    Cytuj
 My nie braliśmy fotelika 15-36kg, tylko od razu wzięliśmy uniwersalny 9-36kg Fotelik Recaro Young Sport. A o co chodzi z gwiazdkami i ocenami? ADAC to niemiecki automobil klub, który zajmuje się również oceną bezpieczeństwa i komfortu jazdy fotelików samochodowych. Wyniki ich testów prezentowane są w formie gwiazdek, tak jak hotele (max – 5 gwiazdek). Jest przyjęte, że już 3 gwiazdki to bezpieczny fotelik, ale ja sugeruje czterogwiazdkowce i takie polecam
Olala

Jan 22, 2012 14:27    Cytuj

mamusie pamietajcie zeby sprawdzic na fotelik.info czy ten ktory chcecie kupic na atest bezpieczenstwa

niedawno w dzien dobry tvn byla rozmowa z policjanetm jakie to wazne i on polecal te strone

druzylla

Jan 23, 2012 11:39    Cytuj